Скрипторий: Spell - tremor signs (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - tremor signs (rage of elements)
Tremor Signs
Cantrip 1
Source Rage of Elements
Traditions arcane, divine, occult, primal
Cast
Range 120 feet; Targets 1 creature
You send a series of tremors, no longer than a short sentence of speech, toward your target. If the target is within range and connected to the same body of earth as you, the vibrations reach the target through the ground. You need neither line of sight nor line of effect, so a target on another floor of a building is a valid target.
The target can give a brief, vibrational response as a reaction, or as a free action on their next turn, but they must be within range to do so. If they respond, their response is delivered to you through tremors you feel, as with the original message. The tremors impart a clear meaning only if you and the target know that meaning, such as three tremors for a specific warning, two for another. Neither of you can impart a nuanced or new meaning using this spell.
A creature that has tremorsense can feel the vibrations from this spell if the creature is within range of the vibrations at any point during their journey to any target.
Heightened (4th) The spell can target up to 5 creatures.
Traditions arcane, divine, occult, primal
Cast
Range 120 feet; Targets 1 creature
You send a series of tremors, no longer than a short sentence of speech, toward your target. If the target is within range and connected to the same body of earth as you, the vibrations reach the target through the ground. You need neither line of sight nor line of effect, so a target on another floor of a building is a valid target.
The target can give a brief, vibrational response as a reaction, or as a free action on their next turn, but they must be within range to do so. If they respond, their response is delivered to you through tremors you feel, as with the original message. The tremors impart a clear meaning only if you and the target know that meaning, such as three tremors for a specific warning, two for another. Neither of you can impart a nuanced or new meaning using this spell.
A creature that has tremorsense can feel the vibrations from this spell if the creature is within range of the vibrations at any point during their journey to any target.
Heightened (4th) The spell can target up to 5 creatures.